Rabu, 6 Mei 2009

...bukan senang..

PART 2
ha post kali nie adalah kesinambungan kepada post yang lepas mengenai kerja wayering,..
pada hari kedua dan ketiga tak sempat nak post sebab sbuk dan terlalu penat...



dari pagi sampai ke petang pada hari kedua,,dan pada hari ketiga dari pagi sampai ke malam..
matlamatnya hanya satu,nak bagi siap juga bahagian yang diminta oleh tuan rumah..mau dan tak mau kn jgak la,,



bak kata abg saya,,kita berpegang pada janji,so kn jugak siapkan seperti yang telah dijanjikan supaya tuan rumah berpuas ati dan selesa dengan kerja yang kita jalankan,,erti penat lelah letak number dua..yang penting janji yang telah dimeterai antara wayerman dengan tuan rumah..



okeh,,cukup setakat nie,,tutuplah sudah cerita mengenai wayering di kuantan,,mungkin ke depan tak tau lagi,,da rezki wayering lagilah nampaknya..i'allah semoga pengalaman dan ilmu yang sedikit dapat digunakan dalam merintis kehidupan yang bakal ditempuh...



sejauh mana kita berada di atas,,tak kemana juga sekiranya kita tidak pernah mengenal erti hidup di bawah..



ehmmmmm,,pada saat dan ketika ini,,hanya tinggal lagi 3 hari saja untuk tinggal di ukm bagi sesi 2008/2009..pasnie balik kampung cuti selama dua bulan,,menikmati kehidupan bercuti setelh penat dok stadi,heheh..i'allah last paper hari khamis 7.5.09 bley jawab dengan sempurna.,.,amen



kepada semua senior2 yang akan tamat pengajian,,gud luck dan diharapkan selamat dalam menempuh ujian sebagai seorang dewasa dalam dunia yang realiti sebagai seorang dewasa dalam dunia pekerjaan...kalu dah dapat sambung buat master bagitau la,,kot2 leh jumpa lagi...selamat grad..sebagai seorang pemegang ijazah dalam bidang masing-masing...




sebelum saya menamatkan celoteh saya...tak lupa juga saya untuk mengucapkan selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 25 kepada kakak saya tersayang,, semoga dimurahkan rezki,dipanjangkan umur,,dipermudahkan perjalanan hidup..rezki untuk anak tercinta,,badrul aiman... ha satu lagi..thniah untuk majlis pertunangan yang akan diadakan pada 9.5.09,,semoga kenduri cepat cikit..hehee

1 ulasan:

ela berkata...

tq adikku..
siap boh dlm blog lagi mewar-warkan birthday aku & majlis aku..malu wehh..but anyway, love u n tq so much!!