Isnin, 3 Ogos 2009

Malam Yang Sunyi

Malam tiba lagi,,,siang pula meninggalkan aku begtu sahaja dengan aktivitiku yang agak cbuk buat diriku yang tidak seberapa rajin seperti yang disangka,,, memang sunyi benar malam nie,,buatkan aku ingin sahaja balik ke kampung di penang,,bukan apa,,kalau di kampung aktiviti malamku mungkin tidak akan sunyi kerana banyak menghabiskan masa bersama kawan2ku samada di rumah atau di kedai sepupuku..paling kurang ada kawan untuk dibawa berborak bagi menghabiskan masa begitu sahaja..tapi apakan daya,,perjuanganku di ukm masih belum selesai,,masih jauh lagi perjalanan yang ingin aku tempuh..jadi seorang kat bilik pun seoranglah...komputer kesayanganku menjadi peneman setiaku..

Sepanjang minggu lepas aku rasa terlalu sibuk sehingga masa berlalu begitu pantas..,untuk mnyelesaikan urusan bagi program khidmat komuniti amat tertekan,,pening aku dibuatnya untuk memikirkan segala masalah dan kemungkinan yang akan berlaku..sehingga program masih belum selesai aku perlu sentiasa untuk memikirkan perkara ini..tapi apa pun,,terima kasih buat semua ajk pelaksana program khdmat komuniti ini yang bersungguh2 dan bersemangat waja dari timbalan aku (ecah) sehingga kepada semua ajk yang terlibat..ramai sangat jadi malas nak tulis nama..hehehe..aku berdoa agar program kita ini menjadi dan berjaya sehingga selesai kesemuanya..,

Ditambah pula dengan asggment yang semakin bertambah..aku menjadi semakin rumit dan rutin harianku menjadi semakin padat..nak wat asggment,,jurnal,,nak memikirkan kertas projek,,aduh...memang student life begini agaknya..mana2 pun sama kot,,kalu dak org tak kata la waktu menjadi pelajar amat menyeronokkan..tapi aku rasa mcm tak mau dah,,kepala dok memikir nak kerja ja,,tak sabar nak ada aset sendiri (sabar2)..

Yang lain seperti biasa..sebelum terlupa tima kasih buat pizah dan ekin tlg ganti tempat aku tok jd RA bagi pusat mention punya kajian..lega la,,bukan apa..yang urgent tu sebab aku blik p.dickson untuk teman abg aku nak cari motor,,maaf la no..kalu da rezki kuaq la moto abg aku,,yang rugi tak leh nak convert num plet lak,,rugi r..heheh..relax no abg...

Huhhh..blik ukm pg tadi trus gerak p umah Dr.Wan,,dia wat kndri doa selamat..agak best sebab join ngan dak2 kelas aku,,yang tak ikut serta rugi la,,heehhee,,kenangan tu penting bg kita pas grad t..kompom aku kan igat punya...

Ehm,,,mlm semakin larut..ain dan paan dah pun p genting,,semoga kekal sampai leh kawen buat dua org kawanku tue,,,,byk benda yang nak ditulis,,tapi idea yag mai tu tak tersusun lak,,tak sedap nak tulis,,nnt jadi caca merba,,jadi sok mlm lak aku da masa aku akan tulis lagi..

Cukup setakat ini...terima kasih kmpter yang baek dengan aku..terima kasih semua..

Hope prgram berjaya.auaaaaaaaaaaaghhhhh,,ngantuk,,,

selamat malam.tq

2 ulasan:

critikal thinker berkata...

caiyok!!!
kesunyian hanya sementara..
xpe bila siang menjelma ..
caiyok!!!
aku pinjamkan kata2 abg aku:
"bila letih n ilang semangat,Allah tahu bertapa ang telah mencuba sedaya upaya. bila tangisanmu berpanjangan n hatimu kedukaan.Allah telah mengira titisan air matamu. bila ang rasa ditinggalkan n masa meninggalkan, Allah sentiasa di sisimu.. Bila ang dah mencuba segalanya tapi tak tau tujuan, Allah adalah penyelesaiannya. Bila tidak ada yang bererti buatmu,Allah adalah jawapannya..JANGAN PERNAH PUTUS ASA UNTUK APA YANG KAU KEJAR!!!!"

TarAnTuLa berkata...

tq sahabat,,,memberi kata2 semangat yang tak dpt dbyar dengan wang ringgt mahupun tenaga..tq