Rabu, 3 Mac 2010

hahah

salam,,dan selamat..
pada saat dan ketika ini,,aku berada di lunas kedah,,umah kak aku,,.
sepanjang tak update nie,,byak gak la cita,,dah la sibuk ngan pelbagai kerja,, cuti cina raya,, kalut dok meqata,,c,beras la,,jaqak la,,tu yg tak dan nak update,,

-pertama sekali,,kmpter aku tak siap lagi,,asyik dok qosak ja,,habis semua kerja aku tak jalan,,sepanjang masa dok melukut di tepi gantang,,dok pinjam mqta laptop membe ngan adik munira tok siapkan kerja sikit,,tapi sampai ke hari ini aku pya paper projek tak siap2,,masih di takok yg lama,,first draf,,apa nak jadi ngan aku nie..

-cuti seminggu raya cina,,aku kn demam panas,,dok umah ja,,mkn tak lalu,,p hospital amek darah,,amek ubat,,bdn jd malas,siang pecah peluh,,mlm demam balik,,nasib baek semnggu ja,,tak berlarutan sampai sebulan,,tu pun dah seksa dah,,mkn tak lalu lgsg,,pahit mulut..mau tak susut sikit berat badan aku,,hahah.

-dah pas cuti,,plan ke banding pun tak jadi,,byk kerja kat umah,,g sana g sini,,tup2 dah abis cuti,,ahad malam blik p.dickson ngan abg aku,,isnin balik ukm,,g kelas seperti biasa,,smpai la ari khamis.,,jumaat cuti maulud..sebelum terlambat masih lagi aku bley ucapkan salam maulidur rasul buat junjungan besar nabi muhammad s.a.w.. mlm jumaat aku chow balik kg,,smpai la hari ini,,

-perasaan kat ukm smkin berkurangan,,apatah lg nak mengadap semuanya kat ukm,, balik kg,,drive kenari aku pya awek,,g penang,setlekan kerja aku,,naseb baek keta sedap,,njin ok,,drive pun sedap,,dah mula gila strereng la aku nie..hehe..kn amek lesen cepat2,,heeh

-so smpai saat dan ketika nie,,aku masih berada di umah kak aku di lunas..nnt aku balik ukm balik,,tok siapkan segala kerja aku,

Tiada ulasan: