Jumaat, 19 Mac 2010

kepentingan atau kemestian..?

salam dan selamat...
skung aku dah di final sem,,seperti yg sedia maklum..
dan berada di sem kedua,,tggal beberapa hari saja lg di ukm nie..
apa yg aku rasa nak dikatakan disini..bila tibanya saat dan ketika ini,,semuanya berlumba2 mengadakan diner atau majlis makan malam...
ya aku amat setuju dan diner itu amat baik utk semua terutamanya utk menghargai org2 yg akan meninggalkan sesebuah kos, organisasi, persatuan dan sebagainya...
tapi apa yg menghairankan di sini, dimanakah nilainya sebuah diner yang akan diadakan???
apakah diner dalam keadaan baik??
apakah diner dengan tari menari??
apakah diner dengan terhoyong hayang atau sebagainya??
apkah ciri sebuah diner yang baik??
aku pun tak berapa pasti kerana aku bukannya penggiat untuk diner,,mungkin aku perlu lebih memahami apakah diner yg baik dan menepati ciri2 sebuah majlis makan malam bagi menghargai orang lain dengan sempurna dan sesuai dengan keadaan..
apapun,,utk persatuan aku(PMPP) terpulang kepada semua ajk pimpinan baru sama ada nak buat diner atau tak,,tapi bg aku sebagai mantan.. tak payah buat diner sebaliknya ganti dengan program lain yang lebih bermakna dan memberi faedah dari majlis yang hanya sekejap saja..gunalah dana sebaik mungkin untuk membangunkan pmpp..
selamat berorganisasi untuk semua adik2 yg baru nak join pimpinan baru,,thniah...

Tiada ulasan: