Ahad, 15 Mac 2009

"""iDEa""??

sabtu...jam 8 pagi,,dah siap bergaya aku,,nak mghadiri bggkel pa pmntapn organisasi kat danau...kan nak cita sai bgkel tu..bosan seh..kalu korang pergi dapat byk ilmu gak..bgus2 PPP..buat la byk lagi,,bagi ilmu tu bertebaran kepada semua pelajar ukm..heheh
ha disini aku nak cta kit,,ngah dok menggelabah dgaq cramah tu..tiba2 fkran mlyang2 terpikirkan dak2 kelas aku,,public policy(dasar Awam)...kan apa..aku agk besmgat nak mnubuhkan satu persatuan bagi dasar awam,,tok memudahkan kami nak bergerak,,wat kempen ka,,khdmat msyrkt ka,,,pa2 sj yg bley meggmbrakan kami sume,,,lagipun bila da persatuan hbngn yang da leh smpai bila2,,tak gitu...dek memikirkan sal itu,,ada la cosmate aku,,sapa lagi kalu bukan adik ecah,,abg amid,,huhuhuh,,jgn marah ya abg amid ya,,sayang abg amid,,mwahhh..ha kalu ngan dia mmg bsmgt la lagi,,terkobar2 aku bila mdgar hujah2 yang dikeluaran oleh minah tu,,bgus tu,,hehehe...jadi aku akn gunakan idea nie tok meuar-uarkan kepada dak2 kelas aku,,kalu stuju,,leh tubuh,,,pandai2 la nak idup...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aq stuju...
cuma kita jgn lupe kita msih da psatuan induk..
org kata jgn lupa diri..
so kita kna dlu dduk bbncang sma ngan dpa..
boleh kita buat klb baru..
cuma jgn tlalu nmpk kita mengasingkan diri kita dgn dpa suma..
klb kita nnt boh r nma yg ssuai..
jgn nmpk cam kita jht sgt..
n yg pntg objktf psatuan kita kna p canang kt dpa suma biaq dpa xda r nk slh anggp ka..
slh tfsiran ka..
slh mcm2 la..
kang da plak kta kita boikot ja..
yg pntg kita wat ni suma ntok kita 1 klas rptkn ukhwah n ley kontek2 bila abeh konvo t..
jgn lupakn asl kita..
jgn lupakn tmpt kita blja..
jgn lupakn dgn sapa kita dok gado hingaq2 kt blakang kls..
jgn lupa dgn sapa kita mngadu bila da mslh..
jgn lupa kita sama-sama ssh senang nk tubuhkan kelab ni kalo jd..
yaaaaa hidup dasar awam!!!
mi..
jgn lupa part mkn2..
tu yg aq plg suka..
huhu...(^-^)

TarAnTuLa berkata...

hehehe,,ok2 satu respon yang agak baik...kta cuba usahakan..tq