Jumaat, 13 Mac 2009

sepetang jumaat

salam,,adus,,kesibukan yang menguasai diri aku teramat pedih,,huhuhuh,
ayat tak leh blah,,bukan apa beb,,mmg sbuk,,cmna aku nak pikir nak cari duit tok wat program,,poning den,.,,sesapa yang berminat t join la program anak penang..tunggu kemunculan program,,,
semalam punya crita mmg best,,
bagai nak rak dok gelak kat bilik,,mcm2 yang digosipkan,,ada maple,,ada lipan,,ada lawyer,,ada mamat vespa..memg gempaq gak blik aku..dasyatt toi team nie kalu bergosip,,hahaa..
takddak kaitan dengan sesapa,,kami2 ja,,
aku agak bengan ngan minah dari kangar ke london,,tggu ang,,da ptt shoot gmbr aku ngah tdo kat blik kuliah,,dia tak tau btapa pnatnya aku,,huhuhu..pblish lak tu,,
na aku nak letak air muka aku,,ngeheheh,,geram beb..tggu nak kn pncg ja,,,,
satu lagi apa kes,,len pya blik len pya pgrsan nak ambil peduli,,tentu angpa semua tak pham,,
biarkan,,yang tau saaja akan merasai,,sesuka ati depa ja nak mai ubah2 lak,,walaupun akuu takdak apa2,,tapi sbgai ahli,,agk panas jgak la,,..napa nak membazir,,boley pakai..guna ja la,,ngah2 ekonomi meleset nie,,bajet la weiiiiiii...leh guna tok benda len yang berfaedah lagi,,tok mamat vespa..jgn emosi k,,walaupun tak jadi ketua pgrah,,hahah..

4 ulasan:

Nani berkata...

Amboi, sedap2 kutuk aku kat blog ni ye. It's ok. Tak terkesan seciput pun. Haha.
Jom perang blog nak?

TarAnTuLa_Matdoe @ Mohd Helmi Bin Hassan Nordin berkata...

hahahaha..nak perang blog??
ok..hheheh..ang tggu

Tanpa Nama berkata...

hahaha..
amenda r korang nih..
tp perang2 pon jgn smpai tembak2 sudah..
kang slh tembak tros jtuh ke ati..
mwakekekek...
psl renovate tu..
aq pon pns ati..
siot ja..
biaq p r kmi nk wt design cmna pon..
mntk pch dndg tu dpa xaprove plak..
bajet tggi r menda r..
tp suma perabot kt opis dpa p tkr baru..
mmg r bajet xckup..
yg da g longgok kt lua opis pmf tu suma elok2 g..
nk p lupes plak.,
kja bodoh tul..
sedangkan menda tu suma ley guna..
bak kata mat bespa..
lau dpt cilok 1 boh kt blik lg bgus..
sekian ja..
luahan rasa ketidakpuasan ati aq sbg slh sorang kwn2 ang,ahli pmf dan ahli dasar awam..

cik wanna berkata...

wahahaha..blog ni cm diari ang la yek...i like