Khamis, 12 Mac 2009

kajai diner

assalamualaikum..
bertemu kembali di ruangan ini,, tak bnyak yang saya nak ckap..tak penting juga,, tak mcm sahabat blogger saya yang lain,,banyak mengeluarkan idea-idea yang bernas,,sedap mata membaca lagi sedap kepala memikir..apapun,,dapat saya cangkirkan sedikit luahan atau pun nukilan untuk malam ini,,
bukan apa,ament banyak sangat.. MR.CPK pya da dekat kelabu mata dok coding,,
gila beb 857 komen aku nak kn bc,,
ntah apa2 komen taktau la,,isu kontrak sosial,,hangat gak..tapi takpa,,markah pya pasai..aku kn siapkan jga,,
jadi berbalik kepada tajuk yang aku tulis tu,,
diner kajai makan mmg sempoi la,,ala-ala western gitu.. brpa harga depa tibai kat student taktau la plak.
yang tak puas ati nya di sini,,time mkn dok pggl dina wat psmbhan xley blah lgsg..terpekik terlolong.,..
ganggu org nak mkn la weh geng medik kajai..
ubh ckit la tok ms hdpan kalu wat dner..
letak lagu yang slow ckp la,,baru lyannak mkan,,nie ntah apa2..
satu lagi bangga jugak la member aku dak penang merangkap timb.bendahari PMPP dapat anugrah atlet terbaik..walaupun penang tu ckit ja stdent dia,,tapi kualiti yang kita mau,,hahaha...ha kat bwah niee da la gmbar dner,,usha la k..
tok medik kajai tlg la wat perubahan pd ms akn dtg,,,
trmasuk la jgak sapa2 yang nak wat dner,,,

Tiada ulasan: