Ahad, 10 Januari 2010

kolej uniti

salam to all...
kolej uniti??barangkali belum tentu semua masih belum tahu apa kolej uniti..
aku pun tak tau sbnarnya,,setibanya di negeri sembilan baru aku tau mengenai kemunculan kolej nie..
itu pun sebab ada kerja kat sana..kelmarin aku n abg aku p wat wayering kat kolej tu..wayering tok networking bagi kmdahan student2 kat sana,, alhmdllah,,kerja berjalan lancar,,
sepanjang buat kerja tue,,ada la aku memerhatikan dan menyembang dengan stdent kolej uniti nie,,
kolej ni seperti yg diberitahu,, kolej swasta,,,mybe bwah kerajaan negeri..melihat karenah adik2 yg berada si sana,, thniah la,,sbb mau juga sambung belajar walaupun kolej swasta,, berbanding dengan rakan2 yang seangkatan umur dengan mereka..
rata2 yg masuk kolej nie lepasan spm.. kemudahan yg ada di kolej itu,,agak kurang berbanding dengan lain2 kolej..keadaan penginapan yg berada jauh seikit di dalam hutan mmg sesuai tok suasana pelajar.. mungkin lepas nie kemudahan akan ditingkatkan berdasarkan kpd usaha pihak pengurusan..
tapi apapun..tok adik2 yg berada di kolej uniti..usaha trus usaha,,,
ilmu di mana2 pun ada.. bukan kira tempat atau persekitaran....

Tiada ulasan: