Khamis, 14 Januari 2010

..selamat tinggal PMPP..

salam dan selamat utk semua,,
Alhamdulillah..selesai saja meting tadi,,alamtnya,., kuasa aku sbgai YDP PMPP akan tamat berkuatkuasa pada 25.01.10 nie,,aku akan letak jwtan bersama-sama dengan exco2 yg ada..
alhmdllah,,setelah satu sesi di bawah kuasa aku,,program dpt jugak dibuat,,dan duet utk tabung juga dpt disediakan utk kepentingan ajk2 dan kepimpinan yg akan dtg,,
Tok semua barisan kpmpinan yg akn dtg,,bawaklah PMPP dengan seikhlas dan sebaek mungkin utk kepentingan semua ahli dan anak2 pulau pinang khasnya..

Terasa begitu sayu dan sedih di dalam hati kerana nak meninggalkan PMPP yg aku sayang...
Walaupun tidak segagah perastuan2 yg lain,,nmun aku begtu kagum dan sanjung semangat yg ditunjukkan oleh barisan kepimpinan yg berada di bawah pimpinan aku..
terima kasih utk anda semua kerana memberi komitmen dan kerjasama yg baik,,,

Tiada apa yg nak diharapkan dalam sesebuah persatuan melainkan semngat dan pengalaman yg akan dibawa sampai bila2...
the good teacher is experience..
dan itulah ugkapan yg terbaek yg mampu aku ungkapkan utk semua barisan kepimpinan...

akhir kata,, sekali lagi aku mengucapkan bebanyak trima kasih buat barisan kepimpinan lama yg banyak membantu aku dan memberi semangat utk trus membawa PMPP...
dan utk barisan kpmpinan yg baru,,aku yakin,,anda semua mampu utk menggalas tjwab ini,,dan mampu utk memberi sepenuh komitmen dan seikhlas yg boleh dalam berkhidmat..
salam perpisahan dan selamat tnggal utk PMPP yg aku sayangii//


Tiada ulasan: