Selasa, 5 Januari 2010

tahun baru...

salam,,,selamat tahun baru,,2010..
agak lmbat nak wish sbb aku byk kerja yg perlu diuruskan,,
takpa..tu bukan mslah,,apapun,,tahun semakin meningkat,,umur semakin meningkat,,adui,,
dah 23 dah aku kalu ikut tahun.....

ehm,,aku sebenarnya tak berapa suka bila org kata,,tahun baru azam kena baru,,
sebenarnya,,tak tahun baru pun bley azam what...nak azam,,anytime bley azam,,
bila dah azam jalan,,selesai mslah..tak payah kalut2 no,,,

aku baru tiba dari penang,,dah 3 mggu nie,,stiap ujg mggu aku blik,,wuahahah,,
bukan saja2,,tapi ada kerja,,,

bila smpai penang,,bus rapid semakin gagah ke sana sini jalankan opeasi amek pengguna sekitar sbrg prai hinggalah ke penang sana,,apapun tahniah atas perubahan ini,,org dah semakin suka nek rapid,,sebab masa tepat,,mesra pengguna,,seawal jam 5.45 bas dah mulakan operasi,,

berbalik kepada prkhidmatan bas yg telah lama,,cthnya utc,, rangkaian setia.walaupun bas dah uzur namun masih setia tok beroperasi,,tahniah juga,,,tapi apa yg agak aku kurang senang dengan syrkt bus ni ialah ketepatan masa,,, mmg cukup tensen nak tggu bas yg berjam2 lamanya,,aduiya,,,kalau bley,biar bas lama takpa,,tapi perkhidmatan tip top..baru senang ati,,,

ok,,tu pasal bas,,
skrg pasal masa juga,,,
walaupun aku agak tensen menunggu tapi tak pa la..lupakanlah,,
ehm,,penantian suatu penyiksaan,,mmg tepat dan betul ayat tu,,
mcm tu la aku kena,,farid jgn marah no..heheh..
dari jam 3 bawa ke jam 4,,jam 4 bawa ke 5,,last2 tak dak apa..
aduiya,,

kalu sapa pun jadi cam aku kelmarin,,bley gila,,,
sebab dok tggu pya tggu last coklat angin,,,
jd sebagai peringatan tok member2 sekampung dan seangkatan..
kalu nak berjanji dengan payid,,jgan janji di siang hari,,
adlah lebih baik janji di kala malamhari,,kompom janji masa ditepati...
heheh...

apapun,,terima kasih buat dins dan payid atas usaha anda untuk membantu aku memperbaiki aku pya dekstop...walau pelbagai rintangan dan dugaan akhirnya selesai juga,,,,,amenn



Tiada ulasan: